A on i com?

  • Aquestes fotos (dintre de carpetes) les penjarem al Drive del centre (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) i que per tant gestiona la direcció del centre.

  • Crearem una carpeta Fotos i a dins hi haurà les carpetes contenidores dels esdeveniments. Recomanem no fer subcarpetes anuals perquè això en dificulta la recerca.

  • El Drive és el millor contenidor al núvol perquè és l’espai i l’eina que el Departament d’Ensenyament posa a la nostra disposició i a més perquè té una capacitat il·limitada.
  • Durant el curs cada carpeta es comparteix públicament però amb l'opció Activat: tothom que tingui l'enllaç perquè l’accés pugui ser general però sempre a través d'enllaços a la web del centre. Aquesta forma de compartir assegura que no es puguin trobar les imatges amb els cercadors Google...

En cas que utilitzeu Google Sites, les imatges es poden publicar directament en cadascun dels sites que tingueu; no cal que utilitzeu el servei de Drive per allotjar-les. Sí que és recomanable utilitzar les eines de presentació del propi Drive (Presentacions, per exemple), atès que en una mateixa eina teniu les imatges, l'eina de presentació i la clau per poder-les restringir en qualsevol moment. Això també serveix per altres entorns web on s'hi poden incrustar presentacions elaborades amb l'eina de presentacions de Google.

Molt important: En finalitzar el curs s'han de canviar les propietats perquè a partir d'aquell moment siguin privades.

  • A la web del centre i especialment a la portada només hi haurà fotografies generals sense cares de persones en primer pla.