Joc no competitiu amb la intenció de donar a conèixer els fonaments de la programació. Els nens han d’identificar quin és l’objectiu, visualitzar les diferents alternatives,  identificar les possible solucions, codificar una seqüència d’accions, buscar la solució més eficient, executar aquesta cadena d’accions i avaluar el resultat.

Tots els jugadors han de buscar a l'hora, mental i ràpidament, un camí per al robot, des de la posició en la que es troba fins a la casella determinada pels daus. Guanya el primer en trobar-lo. Per arribar-hi, el robot només es pot moure vertical o horitzontalment fins a una casella que comparteixi o número o color amb la casella actual.

Maleta que conté un joc de 6 tauletes de 8'' i de 16 Mb de memòria RAM.
Facilita el treball en grups a partir d'Apps Android: MHM, Earth, Maps, codis QR...
 
Nivell: Primària; ESO

Llegiu-ne més...


Llapis de fusta dins una capsa de cartró amb cordillets de colors i una cera.
Promou el treball en equip fent dibuixos cooperativament. També millora les habilitats motores. Es pot dibuixar una figura geomètrica, seguir un laberint, escriure...

Per a alumnes a partir de cicle inicial

+ jocs

Lomas, Carlos; Manresa, Mireia; Torre, Antoni de la; [et al.]
Graó; 2016
Monogràfic que tracta el tema de la narració. Recull els articles: "Narracions literàries, narracions audiovisuals", "Literatura i relats multimèdia", "Cinema, literatura i territori", "Relats d'ahir i avui", "A propòsit de les Leyendas de Bécquer", Narració literària i animació seriada a l'aula". Completen la revista les seccions "Actualització i reflexió", “Intercanvi”, “Idees pràctiques” i “Informacions”.

Llegiu-ne més...