DescripcióEs demana als alumnes que imaginin que resideixen en un escenari concret -una illa-, la qual a causa del creixement demogràfic i la necessitat de nous llocs de treball, es vol desenvolupar industrialment. 13 períodes de classe.
Observacions
Resum a la web d'ApQua

 

DescripcióEls alumnes contesten una enquesta per saber les opinions i actituds de la classe sobre els productes químics, investiguen la influència dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i elaboren un guió per a un programa informatiu de ràdio sobre els productes químics i el medi. 4 períodes de classe.
Observacions: 3 caixes (A, B i una d'actualització). Conté manual.
Resum a la web d'ApQua

DescripcióCom es pot tractar de forma segura un residu líquid industrial? S'investiguen els mètodes de dilució, substitució, precipitació i inertització, i es compara la seva efectivitat, cost i impacte ambiental. De 12 a 14 períodes de classe.
Observacions: 2 caixes (A i B). Conté guia del professorat i de l'alumnat
Resum a la web d'ApQua

DescripcióEls alumnes investiguen l'origen i l'abast de la contaminació amb pesticida d'una aigua subterrània. En una reunió municipal debaten i escullen un mètode de neteja. De 8 a 10 períodes de classe.
Observacions: Conté guia del professorat i de l'alumnat
Resum a la web d'ApQua

DescripcióQuè es fa amb els "residus" que produïm? S'examina la quantitat i tipus de brossa que es llença. S'investiguen els mètodes de valorització i disposició dels residus i se'n remarca la minimització en origen. De 16 a 17 períodes de classe.
Observacions: Conté guia del professorat i de l'alumnat
Resum a la web d'ApQua