River Dragons
L’objectiu del joc és creuar el riu abans que la resta de competidors. S’aconsegueix col·locant pedres sobre les quals es recolzen taulons i anar construint un pont cap a la meta. S’utilitza una mecànica de programació d'accions amb cartes.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle mitjà
 
Robot Turtles
Joc no competitiu amb la intenció de donar a conèixer els fonaments de la programació. Els nens han d’identificar quin és l’objectiu, visualitzar les diferents alternatives,  identificar les possible solucions, codificar una seqüència d’accions, buscar la solució més eficient, executar aquesta cadena d’accions i avaluar el resultat.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de 4 anys
 

 

Micro Robots
Tots els jugadors han de buscar a l'hora, mentalment i ràpidament, un camí per al robot, des de la posició en la que es troba fins a la casella determinada pels daus. Guanya el primer en trobar-lo. Per arribar-hi, el robot només es pot moure vertical o horitzontalment fins a una casella que comparteixi o número o color amb la casella actual.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle mitjà

 

 

Bitlles catalanes
Joc tradicional català consistent en llençar uns "bitllots" (bitlles petites) contra unes bitlles situades a una determinada distància a fi de tombar-les. L'objectiu principal de fer Bitlla, és a dir, tombar cinc de les sis bitlles.
El material és una caixa de fusta que conté 6 bitlles, 3 bitllots i instruccions (Al CRP disposem de sis caixes)

Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle mitjà
 
LLapis cooperatiu
Llapis que promou el treball en equip fent dibuixos cooperativament. També millora les habilitats motores. Es pot dibuixar una figura geomètrica, seguir un laberint, escriure...
Qui pot jugar? Alumnes des de cicle inicial