Menú novetats

Joc no competitiu amb la intenció de donar a conèixer els fonaments de la programació. Els nens han d’identificar quin és l’objectiu, visualitzar les diferents alternatives,  identificar les possible solucions, codificar una seqüència d’accions, buscar la solució més eficient, executar aquesta cadena d’accions i avaluar el resultat.

Tots els jugadors han de buscar a l'hora, mental i ràpidament, un camí per al robot, des de la posició en la que es troba fins a la casella determinada pels daus. Guanya el primer en trobar-lo. Per arribar-hi, el robot només es pot moure vertical o horitzontalment fins a una casella que comparteixi o número o color amb la casella actual.

obra dramàtica; emocions; gènere literari; història de la literatura; literatura; teatre; batxillerat
1 hora 34 minuts (+) Guia didàctica
Adaptació de l’obra teatral "Bodas de sangre", de Federico García Lorca. Des de petits, Leonardo, el nuvi i la núvia han format un triangle inseparable, però quan s'acosta la data del casament les coses es compliquen perquè entre ella i Leonardo sempre hi ha hagut alguna cosa més que amistat.

Llegiu-ne més...

Brasil; pobresa; música; educació musical; problema social; música clàssica; eso
1 hora 42 minuts (+) Guia didàctica
La pel·lícula està inspirada en la veritable història del mestre brasiler Silvio Bacarelli, que en els anys 90 va aconseguir estimular la inclusió social i cultural dels joves d’una de les faveles més grans de São Paulo (Heliópolis).

Llegiu-ne més...

ecologia; protecció del medi ambient; vida quotidiana; amistat; relacions interpersonals; animal; oceà àrtic; aventura; infantil; primària
1 hora 20 minuts (+) Guia didàctica
Pel·lícula d’aventures amb component fantàstic. Explica la història d'un clan inuit de la regió de l'Àrtic que s’està quedant sense animals per caçar. És adequada per treballar la forma de vida tradicional dels inuit, per conèixer la flora i la fauna de la tundra àrtica i també per reflexionar sobre l’amistat...

Llegiu-ne més...