7ate9
Joc de cartes que millora la velocitat del càlcul mental. Les cartes tenen dos números, la xifra principal i una secundària que es pot restar o sumar a aquesta. La següent carta que es podrà jugar serà el resultat de la suma o la resta que fem i com no hi ha torns caldrà ser ràpid fent el càlcul i posant la carta a la pila. El primer que se’n desfaci de totes guanyarà. 
Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle mitjà
 
Ricochet Robots
Repte intel·lectual en el que els jugadors intenten resoldre un petit trencaclosques en el qual hauran d'assolir amb un determinat robot una casella concreta. Qui ho faci en menys moviments serà el guanyador de cada torn. Els robots es mouen en línia recta i només s'aturen en arribar a una paret o a un obstacle.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle superior
 

 

 

Bitlles catalanes
Joc tradicional català consistent en llençar uns "bitllots" (bitlles petites) contra unes bitlles situades a una determinada distància a fi de tombar-les. L'objectiu principal de fer Bitlla, és a dir, tombar cinc de les sis bitlles.
El material és una caixa de fusta que conté 6 bitlles, 3 bitllots i instruccions (Al CRP disposem de sis caixes)

Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle mitjà
 
Torre de blocs
60 blocs de fusta que permeten el joc clàssic del Jenga. Aquest és un joc d'habilitat física i mental, en què els jugadors han de retirar blocs d'una torre per torns i col·locar-los a la seva part superior fins que aquesta caigui. També es poden utilitzar per fer construccions.
 
Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle inicial
 
 
Bitlles de xifres
Joc d'exterior que fomenta la motricitat i el càlcul. L'objectiu del joc és fer caure els blocs i arribar exactament a 50 punts. Si només s'enderroca una bitlla compte com a puntuació el nombre indicat en ella. Si es fan caure diverses bitlles la puntuació obtinguda serà la quantitat de bitlles tombades, independentment dels valors indicats en elles.
Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle mitjà