Micro Robots
Tots els jugadors han de buscar a l'hora, mentalment i ràpidament, un camí per al robot, des de la posició en la que es troba fins a la casella determinada pels daus. Guanya el primer en trobar-lo. Per arribar-hi, el robot només es pot moure vertical o horitzontalment fins a una casella que comparteixi o número o color amb la casella actual.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle mitjà

 

Robot Turtles
Joc no competitiu amb la intenció de donar a conèixer els fonaments de la programació. Els nens han d’identificar quin és l’objectiu, visualitzar les diferents alternatives,  identificar les possible solucions, codificar una seqüència d’accions, buscar la solució més eficient, executar aquesta cadena d’accions i avaluar el resultat.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de 4 anys
 

 

River Dragons
L’objectiu del joc és creuar el riu abans que la resta de competidors. S’aconsegueix col·locant pedres sobre les quals es recolzen taulons i anar construint un pont cap a la meta. S’utilitza una mecànica de programació d'accions amb cartes.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle mitjà
 

 

Word on the street
Joc estratègic que potencia el domini del vocabulari de la llengua anglesa. Requereix treball en equip i una bona dósi de creativitat.

Qui pot jugar? Alumnes a partir del cicle mitjà
 
Ricochet Robots
Repte intel·lectual en el que els jugadors intenten resoldre un petit trencaclosques en el qual hauran d'assolir amb un determinat robot una casella concreta. Qui ho faci en menys moviments serà el guanyador de cada torn. Els robots es mouen en línia recta i només s'aturen en arribar a una paret o a un obstacle.
Qui pot jugar? Alumnes a partir de cicle superior