Menú novetats

Duthie, Ellen; Martagón, Daniela; [il·lustracions]
sistema de valors; pensament crític; emocions; expressió oral; crueltat; reflexions filosòfiques; agressió; bullying; primària; eso
Material que ens acosta a les grans preguntes de la filosofia de manera divertida i atractiva. Conjunt de làmines amb escenes i preguntes intrigants que conviden a la reflexió i al diàleg i estimulen el desenvolupament d'un pensament propi. Es presenten 14 escenes que tracten el tema de la crueltat i permet tractar temes com l'agressor, la víctima, l'empatia o el poder. Conté diferents propostes d'ús.

Llegiu-ne més...

Duthie, Ellen; Martagón, Daniela; [il·lustracions]
pensament crític; ètica; expressió oral; filosofia; identitat; relacions interpersonals; primària; eso

Material que ens acosta a les grans preguntes de la filosofia de manera divertida i atractiva. Conjunt de làmines amb escenes i preguntes intrigants que conviden a la reflexió i al diàleg i estimulen el desenvolupament d'un pensament propi. Dins de la col·lecció "Filosofia visual per a nens" en aquest cas, es presenten 14 escenes que tracten el tema de la identitat i el concepte de persona.

Llegiu-ne més...

Clàssic joc de taula però per a exterior. Conté un tauler de polietilè de 130 x 93 cm i els complements necessaris.

Es juga amb 1 dau i 4 fitxes per a cada un dels jugadors. L'objectiu del joc és que els jugadors portin totes les peces des de la sortida fins a casa. El primer que ho aconsegueix és el guanyador.

 

Duthie, Ellen; Martagón, Daniela; [il·lustracions]
sistema de valors; ètica; llibertat; expressió oral; filosofia; primària; eso;

Material que ens acosta a les grans preguntes de la filosofia de manera divertida i atractiva. Conjunt de làmines amb escenes i preguntes intrigants que conviden a la reflexió i al diàleg i estimulen el desenvolupament d'un pensament propi. Dins de la col·lecció "Filosofia visual per a nens" en aquest cas, es presenten 14 escenes que tracten el tema de la llibertat.

Llegiu-ne més...

L’objectiu del joc és creuar el riu abans que la resta de competidors. S’aconsegueix col·locant pedres sobre les quals es recolzen taulons i anar construint un pont cap a la meta. S’utilitza una mecànica de programació d'accions amb cartes.