Menú novetats

Manresa, Mireia; Vilà, Montserrat; d’Aquino, Alessandra; Durán, Carme; [et. al.]
Graó, d'IRIF, SL; 2016
Recull de reflexions i pràctiques docents centrades en el procés de revisió dels textos escrits. Conté els articles: “Corregir, revisar i acompanyar l’escriptura”, “Dels errors, se n’aprèn!”, “Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància”...

Llegiu-ne més...

Rodríguez, Carmen; Achugar, Eleonora; Fernández, Adela; [et. al.]
Graó, d'IRIF, SL;
Recull d’articles a l’entorn dels nous tipus de comunicació social a l’aula de llengua i literatura. Mostren la potencialitat de les xarxes per crear comunitats no jerarquitzades en les quals professors novells i experts comparteixen propostes, recursos i reflexions, i creen vincles d’estímul per a la formació permanent.

Llegiu-ne més...

Joc en el que s'ha d’utilitzar la memòria, els coneixements ("Invents" i "Ciència i descobriments"), la lògica i tenir una mica de sort per poder col·locar les cartes abans que els altres jugadors en una linia temporal que s’anirà allargant i complicant conforme avanci la partida. Es pot jugar en petits grups (màxim 6 persones) o en solitari.
Alumnat a partir del cicle superior

Joc estratègic que potencia el domini del vocabulari de la llengua anglesa. S'enfronten dues persones o dos equips. L'objectiu del joc és aconseguir dur les fitxes-lletres cap a una banda del carrer fins a fer-les sortir del taulell.  El primer que aconsegueix "capturar-ne" 8 serà el guanyador.
Alumnat a partir del cicle mitjà.
 

Joc de cartes que millora la velocitat del càlcul mental. Les cartes tenen dos números, la xifra principal i una secundària que es pot restar o sumar a aquesta. La següent carta que es podrà jugar serà el resultat de la suma o la resta que fem. El primer que se’n desfaci de totes guanyarà.
Alumnat a partir del cicle mitjà.