Menú novetats

És un petit dispositiu que permet connnectar un munt d’objectes de forma segura i fàcil amb l'ordinador, per exemple es pot fer un teclat amb plastilina, amb fruites... Qualsevol objecte es pot convertir en teclat, joystick, piano... La caixa conté dues plaques, dos cables USB i 6 cables de pinça i manual d'instruccions.

Joc de taula que potencia la memòria visual i el vocabulari en anglès. Cada una de les quatre capses conté cartes, un rellotge de sorra i un dau i està dedicada a una temàtica diferent: ciències, coneixement del món, matemàtiques i llengua.

 

Manresa, Mireia; Vilà, Montserrat; d’Aquino, Alessandra; Durán, Carme; [et. al.]
Graó, d'IRIF, SL; 2016
Recull de reflexions i pràctiques docents centrades en el procés de revisió dels textos escrits. Conté els articles: “Corregir, revisar i acompanyar l’escriptura”, “Dels errors, se n’aprèn!”, “Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància”...

Llegiu-ne més...

Rodríguez, Carmen; Achugar, Eleonora; Fernández, Adela; [et. al.]
Graó, d'IRIF, SL;
Recull d’articles a l’entorn dels nous tipus de comunicació social a l’aula de llengua i literatura. Mostren la potencialitat de les xarxes per crear comunitats no jerarquitzades en les quals professors novells i experts comparteixen propostes, recursos i reflexions, i creen vincles d’estímul per a la formació permanent.

Llegiu-ne més...

Joc en el que s'ha d’utilitzar la memòria, els coneixements ("Invents" i "Ciència i descobriments"), la lògica i tenir una mica de sort per poder col·locar les cartes abans que els altres jugadors en una linia temporal que s’anirà allargant i complicant conforme avanci la partida. Es pot jugar en petits grups (màxim 6 persones) o en solitari.
Alumnat a partir del cicle superior