Menú novetats

Repte intel·lectual en el que els jugadors intenten resoldre un petit trencaclosques, cal assolir amb un determinat robot una casella concreta. Qui ho faci en menys moviments serà el guanyador. Els robots es mouen en línia recta i només s'aturen en arribar a una paret o a un obstacle.

Material experimental didàctic sobre l’àrea emergent de la nanociència i nanotecnologia.
L’experiència combina una metodologia experimental, per a què els alumnes provin en primera persona, i materials complementaris en línia, per a què aprofundeixin en les bases teòriques i descobreixin investigacions relacionades d’actualitat.

Llegiu-ne més...

Bombini, Gustavo; Manresa, Mireia; Rodríguez, Carme; [et al.]
Graó; 2017
Monogràfic que tracta de les escriptures acadèmiques a secundària. Recull els articles: "Tot mirant-se al mirall", "Escriure per pensar i persuadir", "Escriure a través del currículum", "Escriptura i perspectiva", "El pòster com a gènere discursiu"...

Llegiu-ne més...

Rodríguez, Carmen; Vilà, Montserrat; Fontich, Xavier; [et al.]
Graó; 2017
Recull d’articles plantejats com una nova contribució al debat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’educació obligatòria. S’incideix en algunes de les claus del necessari canvi metodològic a les aules: interacció, protagonisme de l’aprenent, saber conscient i vinculació amb l’ús.

Llegiu-ne més...

Joc no competitiu amb la intenció de donar a conèixer els fonaments de la programació. Els nens han d’identificar quin és l’objectiu, visualitzar les diferents alternatives,  identificar les possible solucions, codificar una seqüència d’accions, buscar la solució més eficient, executar aquesta cadena d’accions i avaluar el resultat.