Menú novetats

Canals, Mireia; Aguilar, Sandra
Salvatella; 2011

Col·lecció de 9 llibres que tracten: la mort, la ràbia, l'alegria, la tristesa, la por, la preocupació, l'assertivitat, la impulsivitat i la tranquil·litat.
Al voltant d'una història en la qual els protagonistes passen per algun tipus d'aventura, es reconeixen, s'aprenen i es posen en pràctica tot tipus d'emocions i sentiments. Es proposen també activitats per entendre i expressar l'emoció que es treballa al conte.

Paraira, Miquel; Fernández, Josep M.; Talló, Mercè
Col·legi Oficial de Qúimics de Catalunya; 2016
Recull de 20 pràctiques de química, presentades amb objectius, material i reactius, procediment, dades i càlculs, observacions i qüestions, seguretat, residus i informació per saber-ne més. Al final del quadern s'inclou un qüestionari d’assimilació dels conceptes i tècniques treballades en aquest conjunt d’experiències, així com el corresponent solucionari.

Llegiu-ne més...

Marina, José Antonio; Marina, Eva
Ariel; 2013
Analitza la intel·ligència creadora, el seu funcionament i la possibilitat de desenvolupar-la. Descriu les característiques d'una personalitat creadora, la intel·ligència generadora, la intel·ligència executiva i com educar aquestes funcions. Tracta també la possibilitat de que l'aula i el centre educatiu actuïn com a espais creatius, de col·laboració, comunicació i discussió d'idees.

Llegiu-ne més...

Matín, Xus
Graó; 2016
Es presenta el potencial formatiu que té el treball per projectes quan incorpora el servei a la comunitat. La possibilitat  d'intervenir en l'entorn amb la voluntat de millorar-lo, transforma l'activitat investigadora de l'alumnat en la mesura que aporta sentit als aprenentatges, facilita la pràctica continuada de les competències i invita a la participació ciutadana.

Llegiu-ne més...

Chiva Bartoll, O.; Martí Puig, M. [coords.]
Graó; 2016
Se centra en innovar en la metodologia, en com ensenyar. És en l'elecció de la metodologia on el docent pot incidir directament en les tasques d'aula, tot aplicant estratègies, procediments i les accions necessàries per millorar els aprenentatges. L'objectiu és un desenvolupament ampli de competències per a la vida.

Llegiu-ne més...