Menú novetats

Brossa, Agnès
Eumo, 2017
Anàlisi de cinc infants amb problemes de conducta, aprenentatge i hàbits. Es dirigeix a les famílies i als mestres per tal de no ignorar les dificultats que presenten. Ofereix pautes educatives específiques per ajudar-los a madurar en tots els sentits.

Llegiu-ne més...

Gómez Carrasco, Cosme Jesús; Ortuño Molina, Jorge; Miralles Martínez, Pedro
Octaedro, 2018
Ofereix un recull de mètodes aplicats a les ciències socials per abordar els nous reptes que incorpora l'educació des de la perspectiva de l'aprenentatge actiu (basat en projectes, en problemes, al servei de la comunitat, gamificat...). Tenint present l'evolució d'aquesta matèria (especialment pel paper de les noves tecnologies...

Llegiu-ne més...

Carballo Márquez, Anna; Portero Tresserra, Marta
Graó, 2018
Presenta una visió clara i concisa de les principals aportacions de la neurociència aplicables a l'educació en forma de deu idees clau, sintetitzades en una sola frase i desenvolupades després amb més extensió. Són deu idees bàsiques que permeten reflexionar sobre els processos mentals i cerebrals de l'aprenentatge...

Llegiu-ne més...

Conté 6 jocs de taula amb l'objectiu de potenciar diverses habilitats com: observació, memòria, estratègia, fer seriacions, càlcul mental, concentració, operacions senzilles, orientació espacial... Els jocs són: Auf Zack!, Batalla d'ovelles, Codi Secret 13+4, Mr Magic, Qwirkle i 3.4=Klatsch
Nivell: Cicle Inicial, 3r de Cicle Mitjà de Primària

Llegiu-ne més...

Benegas, Mar; Morales, Miriam; [il·lustracions]
Pagès editors, 2018
Parla de la història de les lletres, dels llibres i de les biblioteques. Al mateix temps és un homenatge als lectors i a tots els professionals del llibre i de la lectura. Respon a preguntes sobre les paraules i els llocs on es guarden a través de quatre blocs temàtics: l'escriptura, els llibres, les biblioteques i la seva relació amb les persones.

Llegiu-ne més...

Cañabate, Dolors; Casals, Pere; Guijosa, Cristina; Vila Aleix
Graó, 2018
Presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar l'aplicació de l'ensenyament i l'’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius. Ofereix una eina de treball que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea...

Llegiu-ne més...